درمان با لیزر بواسیر (هموروئید)، شقاق مقعدی، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

کلیه مراحل درمانی در این کلینیک، با لیزر، بدون درد و بیهوشی به صورت سرپایی در کمتر از یک ساعت انجام شده و خبری از تیغ جراحی و نقاهت های طولانی مدت نیست.

  • ۰
  • ۰


شاید در نگاه اول تمام کردن یک رابطه عمیق امری دشوار باشه و ادامه دادن آن از تحمل تنهایی راحت باشد اما این یک تصور اشتباه زیرا که تمام کردن یک رابطه اشتباه و بهتر از تحمل کردن آن است. طبق نظرسنجی های انجام گرفته افراد دلیل زیرا را برای ادامه دادن رابطه های خود بیان نموده اند.

تنهایی

واقعیت این است که تنهایی خیلی بهتر از بودن در کنار کسی است که با وجودش همچنان احساس تنهایی می‌کنید. تنهایی حالتی ذهنی است. مجرد بودن و تنهایی به‌ معنای انزوا و بی‌کسی نیست. زیرا گاهی در میان جمع هم احساس تنهایی بر ما غلبه می‌کند. پس تنها بودن لزوما به‌ معنای خارج بودن از رابطه‌ای عاطفی نیست. اگر رابطه‌ای ناموفق و نامطلوب داشته باشید، لزوما از تنهایی و انزوای روحی به دور نیستید. شما فقط به‌ شکل فیزیکی در کنار دیگری خواهید بود.

احساس گناه

اگر ادامه دادن رابطه شما تنها به این دلیل که نسبت به فرد مقابل احساس گناه دارید، باید بدانید شما به صورت غیر مستقیم شریک خود را آزار می دهید. زیرا وقتی رابطه ای ناموفق ادامه پیدا می کند، فاصله ها زیاد خواهد شد و خاموش بودن چراغ رابطه محسوس و مشخص.

زمان

بعضی از زوج ها تصور می کنند که چون زمان زیادی را با یکدیگر گذرانده اند، نباید هم را ترک کنند اما درست است که زمان ما در ارتباط با دیگران گرفته می‌شود اما زمان سپری شده، تلف نمی‌شود و بخشی از زندگی و بلوغ ما را می‌سازد.

مال و اموال

خب برخی‌اوقات وجود منافع مالی مشترک یا چیزهایی مانند وجود خانه و… باعث می‌شود زوج‌های ناراضی همچنان در کنار هم بمانند. اما باید قبول کرد که مال دنیا را می‌توان تقسیم کرد اما رابطه شکست‌خورده و به بن‌بست رسیده را حتما باید ترک کرد.

حسرت

همیشه ترک رابطه همراه با حسرت چیزهایی است که ممکن است از دست بدهیم، اما باید بدانیم همه این اتفاقات زودگذر هستند و به زودی فراموش خواهند شد.

امید

اگر چیزی سالم باشد نیازی به تعمیر و دست‌کاری نیست. اگر خراب شود باید آن را بررسی و تعمیر کرد، ولی گاهی شدت خرابی بیش‌ازحدی است که هر گونه تلاش و اقدامی جواب‌گو باشد؛ پس در چنین شرایطی باید یک گام فراتر رفته و وسیله‌ای را که هیچ رقم درست نخواهد شد، دور انداخت.

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی