درمان با لیزر بواسیر (هموروئید)، شقاق مقعدی، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

کلیه مراحل درمانی در این کلینیک، با لیزر، بدون درد و بیهوشی به صورت سرپایی در کمتر از یک ساعت انجام شده و خبری از تیغ جراحی و نقاهت های طولانی مدت نیست.

  • ۰
  • ۰

دهان و گلو حاوی سلول های ایمنی بدن هستند که به محافظت از بدن در برابر بیماری ها کمک می کند. مراقبت خوب از دهان و دندان، بخش مهمی از حفظ سلامت است. در اینجا یک راهنمایی برای برخی از مشکلات و روش های بهداشت عمومی دهان و دندان است.

آبسه دندان

یک آبسه دندان هنگامی رخ می دهد که یک عفونت حرکت می کند تا پالپ دندان و به ریشه در نزدیکی استخوان فک برسد و یک منطقه متورم، نیمه پر شده ایجاد شود.
علائم آبسه دندان
بوی بد دهان
تب
قرمزی لثه
درد
ورم
آبسه بدون درمان ممکن است منجر به عفونت خطرناک استخوان فک و سایر بافت ها شود.

روکش دندان چیست؟

روکش دندان یک کلاه است که روی یک دندان آسیب دیده قرار می گیرد تا آن را قوی تر کند یا به ظاهر آن بهبود یابد. ممکن است روکش بر روی یک دندان قرار داشته باشد که دارای یک پرکننده بسیار بزرگ یا یک ترک باشد. همچنین می توان تاج را برای حمایت از یک پل دندان ارائه داد. گاهی اوقات یک تاج دندان برای پوشاندن دندان بد شکل یا رنگ آمیزی استفاده می شود. تاج های دندانی در مواد مختلف از جمله پرسلن (سرامیک)، پرسلن و فلز، آلیاژ فلزی و غیره در دسترس هستند.

نفس بد (هالیتوزیس)

نفس بد (هالیتوز) می تواند ناراحت کننده باشد و می تواند علل بالقوه زیادی داشته باشد.
علت نفس بد چیست؟
رژیم غذایی یک علت بالقوه نفس بد است. سیر و پیاز می تواند منجر به نفس ناخوشایند شود. کمبود بهداشت دهان و دندان ممکن است باعث افزایش تعداد باکتری ها، کمک به بیماری لثه و بوی بد دهان شود. گاهی اوقات نفس بد نتیجه یک بیماری دیگر مانند خشکی دهان، دیابت، عفونت ریه و سایر موارد می باشد
چگونه از نفس بد خلاص شوید
بهداشت دهان و دندان خوب، از جمله مسواک زدن، نخ کشی و تمیز کردن دندان های معمولی، می تواند به حفظ بیماری لثه و نفس بد کمک کند. استفاده از تمیز کننده زبان نیز می تواند کمک کند. بعلاوه، درمان یک وضعیت اساسی مانند دهان خشک یا دیابت، همچنین ممکن است برای از بین بردن بوی بد دهان کمک کند.
حساسیت دندان
حساسیت دندان هنگامی رخ می دهد که مواد گرم، سرد، شیرین و یا اسید باعث تحریک اعصاب دندان می شوند.

سرطان دهان

سرطان دهان و دهان شامل لب ها، داخل گونه ها، زبان، سقف دهان، کف دهان، سینوس ها و گلو است.
نشانه های سرطان دهان
سرطان دهان ممکن است یک توده یا درد در دهان باشد که از بین نمی رود. تکه های قرمز یا سفید بر روی بافت نرم دهان همچنین می تواند سرطان را نشان دهد.
افراد مبتلا به سرطان دهان در 50 یا 60 سالگی بیشترین احتمال را دارند. عوامل خطر برای سرطان دهان شامل الکل، تنباکو، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) عفونت حفره دهان و جنس مذکر است. قرار گرفتن در معرض نور آفتاب بیش از حد باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان می شود. خوردن مقدار زیادی میوه و سبزی رنگارنگ خطر ابتلا به سرطان دهان را کاهش می دهد. تشخیص و درمان سرطان های دهان در اوایل، احتمال موفقیت یک نتیجه را افزایش می دهد.

  • ۹۷/۰۹/۱۰
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی